divendres, 30 de gener del 2015

BBVA i les seves comissions del 3%

Quan ja pensava que l'havia vist tot de BBVA resulta que encara tenen coses per sorprendre'm.

Vaig comprar al l'estranger. I mira, aquesta vegada, vaig fer servir la targeta que tinc del BBVA. Sempre faig servir la targeta de ING Direct i MAI, MAI he tingut cap problema, recàrrec o comissió.

Ara faig servir la de BBVA, on tinc la hipoteca, la assegurança de vida, la assegurança del pis i diversos serveis més.... i em cobren un 3% per pagar amb la targeta !!!!

Un 3% !!!

De veritat. Estic tant, però tan, tan fart de BBVA que ja estic movent fills per engegar-los a la merda.
Son uns lladres que et "roben" per tot. Absolutament per tot.

Doncs, fins aquí hem arribat. Ara a donar-me de baixa de tots els seus serveis.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada