diumenge, 17 de maig del 2015

SIMYO i el SMS a Nepal.

El 25 d'abril del 2015 Nepal patia un terratrèmol que deixava més de 8000 víctimes i desenes de milers de persones ferides.

UNICEF va posar en marxa un tipus de donació mitjançant el SMS. S'havia d'enviar la paraula NEPAL al 38080. Amb això reps un SMS de confirmació que al confirmar-lo fas un donatiu de 4€ que van íntegrament a UNICEF. La teva operadora no et cobra res (no guanyen amb les donacions) i els 4€ van íntegrament a UNICEF per ajudar als nens del Nepal.

Doncs bé, jo vaig enviar aquest missatge per ajudar amb uns mísers 4€ i mai vaig rebre el missatge de confirmació.

Ja m'imaginava que el motiu era que la xarxa de SIMYO no podia operar amb aquests tipus de missatges premium.

El que no em podia imaginar és que als pocs dies SIMYO m'enviés un correu indicant que com que no van poder atendre correctament la meva donació i em van cobrar 0,18€ pel SMS (un SMS normal) la següent factura em faran un descompte de 1€.

No és pel diners. Estem parlant de quantitats ridícules (1€, 0,18€, 4€ ...) és el fet. Que SIMYO no vulgui quedar-se els 0,18€ cobrats incorrectament i que et compensin amb 1€ diu molt de la ètica de SIMYO.

Al final no tot és el preu, també hem de tenir en compte la actitud i els valors de les empreses.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada